PAYROLL
We specialize in double-entry accounting of legal entities (profit and non-profit organizations), tax accounting of individuals, as well as payroll.
Our clients can also operate with their own HR department, we process payroll and communicate with insolvency administrators and authorities. Our employees are highly skilled and we are also proficient in foreign relations, i.e. international taxation under double taxation regulations, including the impact of employee benefits and travel.
Vedení mzdové agendy zajišťujeme pro řadu společností zaměřených na výrobu i poskytování služeb. Zkušenosti máme s různými typy pracovních poměrů, druhy mezd, délkou pracovní doby, rozvržením směn, cizinci, apod.
Naši zaměstnanci jsou každoročně proškolováni nejenom odbornými pracovníky z Finančního úřadu, OSSZ, zdravotních pojišťoven, ale také lektory z Komory daňových poradců ČR.
We can offer payroll processing using the following software packages:
- PREMIER
- POHODA
- VEMA
- HELIOS
- others on request
INDICATIVE PRICES
For each client we calculate the price according to the indicative price list of services, while the final price can be set by agreement.
- Měsíční zpracování mezd (hlavní pracovní poměr, dohoda o pracovní činnosti) v ceně min. 295 Kč za 1 zaměstnance / měsíčně.
- Měsíční zpracování dohod o provedení práce v ceně min. 250 Kč za 1 zaměstnance / měsíčně.
- Další požadavky mzdové účetní dle odsouhlasených hodin s klientem v sazbě 900 Kč/hod.
If you are interested in payroll processing, please contact us at info@daneaaudit.cz.
ADDRESS:
Daně a audit s.r.o.
Mariánské náměstí 480/5
Mariánské Hory, 709 00 Ostrava
budova DTO CZ, s.r.o.
3. poschodí, kanceláře č. 400-410